Strony

poniedziałek, 31 grudnia 2012

36.Lakier Miss Selene 175

Witajcie po raz ostatni w tym roku:)
Dziś notka na szybko ,bo lecę się szykować na imprezę :)

Lakiery Miss Selene bardzo lubię. Są małe,tanie (ok.2.50zł) i wydajne. Mam już parę takich lakierów. Ten ze srebrnymi drobinkami kupiłam z myślą o Sylwestrze:)



Niestety tym razem mnie troszkę zawiódł, myślałam ,że na paznokciach będę mieć więcej błyszczących drobinek. Na zdjęciu powyżej widać jak wygląda(nałożone 2 warstwy).Im więcej lakieru nakładam tym paznokcie bardziej się błyszczą-ale co za dużo to nie zdrowo:) Zdjęcie powyżej jest trochę zamazane,próbowałam je wyostrzyć-mój aparat nie lubi fotografować rzeczy które się mienią :D

Kochani udanego Sylwestra i szczęśliwego Nowego Roku :*

20 komentarzy:

  1. Świetny lakier, akurat na sylwestra:)
    Komentujesz? Obserwujesz? Robię to samo! ;3

    julia-juuliaa.blogspot.com

    Obserwuje D:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie, ale też spodziewałabym się po nim czegoś więcej.
    Szczęśliwego Nowego Roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostalas oTAGowana :) http://moj-kosmetyczny-punkt-widzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny! ;)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Najlepszego w Nowym Roku!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne masz paznokcie:)
    Lakier całkiem fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. te lakiery są super, chociaż bardzo małe :D Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam lakierek i czeka na swatch! :)
    bardzo mi się podoba: to dupe Zoyki Electry.
    Niestety, drobinki trzeba wyławiać :/

    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hm...Nie preferuję takich lakierów :3 Zwykły czarny i jest ok :) Miłej zabawy :)
    Zapraszam na sylwestrowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fanie wygląda, ja jednak nałożyłabym go na jakiś inny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  11. w buteleczce wygląda ślicznie , ale myślałam , że trochę inaczej na paznokciach wyjdzie ;)

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawy lakier *.*
    Nawzajem Szczęśliwego Nowego Roku ; *

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te lakiery:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo, takiego jeszcze nie widziałam u mnie w drogerii :)
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię lakiery z tej firmy. Sama mam ich kilka. Są tanie, wydajne i mają dużo kolorów. Wszystkiego najlepszego w Nowym roku ;*

    OdpowiedzUsuń
  16. nie jest źle:) mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  17. Takiego maluszka, taniuszka nie żal wyrzucić gdy już nie da sie nim malować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz :) Na pewno też Cię odwiedzę i zostawię ślad.JEŚLI DODASZ DO OBSERWOWANYCH - DODAM RÓWNIEŻ :)